مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارک کوکوریا، مدافع 62 میلیون پوندی چلسی، مدل موهایش را عوض کرده و به این ترتیب، ظاهرش تغییر زیادی کرده است.
با تایید فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بن‌چیلول و مارک کوکوریا، به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و به این ترتیب آبی‌ها با بحران در پست دفاع چپ روبرو هستند.
مارک کوکوریا، مدافع چپ چلسی، معتقد است رئال به خاطر خصوصیت بارزش شانس بیشتری برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد.
مارک کوکوریا در انگلیس منتقدان زیادی دارد و برخی او را مقصر اصلی در اخراج بن چیلول برابر رئال مادرید می‌دانند.
جیمی کاراگر از مارک کوکوریا به خاطر نقشش در اخراج هم تیمی‌اش مقابل رئال مادرید انتقاد کرد.
مهاجم تیم استون ویلا با استفاده از اشتباه مهلک خط دفاع چلسی، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.
مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
فرانک لبوف، مدافع سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی، از منتقدان سرسخت مارک کوکوریاست و بار دیگر پیوستن او به چلسی را زیر سوال برد.
مارک کوکوریا، مدافع تیم چلسی، با پوشیدن استوک های نامتقارن، سوژه رسانه ها شد.
مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا تویط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.
مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است؛ می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
کریستین رومرو، بازیکن تاتنهام، به دلیل کشیدن موی مارک کوکوریا، ستاره چلسی، در دیدار دیشب دو تیم با مجازات انضباطی مواجه نخواهد شد.
بر اساس اعلام رسمی باشگاه چلسی، مارک کوکوریا، دفاع چپ سابق برایتون، با امضای قراردادی شش ساله به این باشگاه پیوست.
منچسترسیتی که برای جذب مارک کوکوریا با برایتون به توافق نرسید، حالا قصد جذب مدافع چپ اسپانیایی اندرلخت را دارد.
باشگاه برایتون شب گذشته با انتشار توییتی فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، را به انتشار اخبار نادرست متهم کرد.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ